De nieuwe T‑Roc
Sterk design, altijd hybride en innovatiever dan ooit. Eén brok T‑Roc.
Eén brok T‑Roc
Helemaal nieuw en toch zó T‑Roc. De ontwerpers van Volkswagen zijn er in geslaagd om de nieuwe T‑Roc een extra krachtige uitstraling te geven. Daarmee is het meteen onze sportiefste SUV. Dankzij de langere wielbasis van 12 cm heb je - ondanks het strakkere ontwerp - meer binnenruimte. De 20-inch velgen, verlichte logo’s en de sfeerverlichting maken het ontwerp compleet.
Eén brok T‑Roc
Helemaal nieuw en toch zó T‑Roc. De ontwerpers van Volkswagen zijn er in geslaagd om de nieuwe T‑Roc een extra krachtige uitstraling te geven. Daarmee is het meteen onze sportiefste SUV. Dankzij de langere wielbasis van 12 cm heb je - ondanks het strakkere ontwerp - meer binnenruimte. De 20-inch velgen, verlichte logo’s en de sfeerverlichting maken het ontwerp compleet.
De nieuwste technieken, met de kracht van Volkswagen
De nieuwe T‑Roc is een echte Volkswagen. Dan weet je dat betrouwbaarheid en veiligheid er standaard bij zitten. En dat je de nieuwste technieken binnen handbereik hebt. Denk hierbij aan het vernieuwde infotainmentsysteem met groot touchscreen, Travel Assist, Park Assist, Dynamic Chassis Control adaptief onderstel demping, Area View, LED Matrix koplampen en Head-up display. De T‑Roc is op alles voorbereid.
Altijd hybride, zuiniger met brandstof
De T‑Roc is voortaan altijd hybride en heeft daarmee zowel een benzinemotor als een elektromotor. Het voordeel? Een lager brandstofgebruik. De nieuwe T‑Roc komt eerst als mild hybride en vanaf najaar 2026 ook als full hybride. Voor beide versies geldt dat er geen stekker aan je auto zit. Hoe dat precies werkt, lees je op de pagina Alles over hybride rijden.