Wealer

wealer_maastricht


Openingstijden

Nu open tot 18:00

Werkplaats

Maandag 08:15 – 16:45
Dinsdag 08:15 – 16:45
Woensdag 08:15 – 16:45
Donderdag 08:15 – 16:45
Vrijdag 08:15 – 16:45
Zaterdag Gesloten
Zondag Gesloten

Showroom

Maandag 09:00 – 18:00
Dinsdag 09:00 – 18:00
Woensdag 09:00 – 18:00
Donderdag 09:00 – 18:00
Vrijdag 09:00 – 18:00
Zaterdag 10:00 – 17:00
Zondag Gesloten

Receptie maandag t/m vrijdag 08.15 - 18.00 uur Magazijn maandag t/m vrijdag 08:15 - 16:45 uur

Contact

Via Regia 170 6217 JZ MAASTRICHT

Bekijk route

Tel: 043-3434500
info@wealer.nl

Wij hebben ook vestigingen in: HEERLEN , ROERMOND , SITTARD en ECHT .

Ik ben op zoek naar:

Wealer in Maastricht

U bent bij ons van harte welkom met al uw Volkswagen gerelateerde vragen. Of het nu gaat om een gedegen (aankoop)advies, een vakkundige reparatie of allerhande service; wij kennen elke Volkswagen als geen ander. Reparaties en onderhoud vinden plaats volgens de hoogste kwaliteitsnormen en er is altijd een ruime keuze uit occasions waarvan wij de historie kennen.

Wilt u een van de Volkswagens zelf ervaren? Kom gerust langs of maak een afspraak voor een proefrit. U vindt meer informatie over ons dealerbedrijf op www.wealer.nl


Dit zijn onze diensten
  • Servicedealer
  • Occasions

Samenvatting beoordelingen

4,6
2446 beoordelingen
Verkoop
Onderhoud
  • 88 %
    5 sterren
    62 %
  • 9 %
    4 sterren
    27 %
  • 3 %
    3 sterren
    7 %
  • 0 %
    2 sterren
    3 %
  • 0 %
    1 ster
    2 %

Wat andere mensen vinden

  • Alles is gewoon prima verlopen. Vriendelijk geholpen en de gemaakte afspraken zijn nagekomen.

  • Alles goed en in het bijzonder de service brengen en ophalen naar werk na aflevering auto.

  • Ik was bij wealer voor een nieuw batterijtje voir de reservesleutel van mijn Eos. Nadat ik de batterij gekocht had, bleek dat de sleutel uitgelezen miest worden omdag hij te lang niet gebruikt was. Opnieuw op afspraak voor de sleutel bij wealer en daarnaast ook nieuwe voetmatten gekocht. Bij het uitlezen bleek dat de sleutel niet uitgelezen kon worden. Stuk?... nu miest ik het uitlezen wel betalen. Ik gaf aan het daar niet mee eens te zijn. De medewerker zei dat ik het miest betalen, ik had de auto namelijk niet via hen aangekocht! Dat klopt, wealer had namelijk geen Eos occasions... terwijl ik moest wachten op de eutel had mijn man een leenfiets gebruikt, hij werd weggeroepen tijdens het wachten. De medewerker was boos omdat ik het niet eens was net het betalen van het inlezen ( ik had het overigens wel netjes betaald...) en hij zei ik krijg wel die leenfiets meteen van je terug!! Daar sta je dan met je goede fatsoen, ik werd afgedaan als asociaal dief, er werd gewoon midden in de showroom verondersteld dat we een leenfiets niet zouden terugbrengen! Ik was enorm beledigd en heb wealer beloofd dat we nooit meer gebruik zullen maken van zijn garage. Ik had meer van Volkswagen verwacht. Zie eerder antwoord .

  • ik heb geen ander referentiekader en de manier van werken, communiceren e.d. bevalt me zoals het steeds verloopt bij Wealer Sittard.

  • Sluit aan bij verwachtingen qua uitgevoerde werkzaamheden; klantvriendelijk is niet goed Men is niet bepaald vriendelijk aan de servicedesk, je krijgt het gevoel dat je de eer hebt om geholpen te worden. Dat kan echt heel veel beter

Vind een dealer in de buurt.