Wittebrug Honselersdijk

wittebrug_kwintsheul


Openingstijden

Nu open tot 18:00

Werkplaats

Maandag 07:45 – 17:30
Dinsdag 07:45 – 17:30
Woensdag 07:45 – 17:30
Donderdag 07:45 – 17:30
Vrijdag 07:45 – 17:30
Zaterdag Gesloten
Zondag Gesloten

Showroom

Maandag 09:00 – 18:00
Dinsdag 09:00 – 18:00
Woensdag 09:00 – 18:00
Donderdag 09:00 – 18:00
Vrijdag 09:00 – 18:00
Zaterdag 10:00 – 17:00
Zondag Gesloten

Contact

Nieuweweg 8 2675 BC HONSELERSDIJK

Bekijk route

Tel: 0174-639850
info@wittebrug.nl

Wij hebben ook vestigingen in: DELFT , 'S-GRAVENHAGE , VOORBURG , 'S-GRAVENHAGE , NOORDWIJK ZH , LEIDEN , VOORSCHOTEN en DE LIER .

Ik ben op zoek naar:

Wittebrug in Honselersdijk

U bent bij ons van harte welkom met al uw Volkswagen gerelateerde vragen. Of het nu gaat om een gedegen (aankoop)advies, een vakkundige reparatie of allerhande service; wij kennen elke Volkswagen als geen ander. Reparaties en onderhoud vinden plaats volgens de hoogste kwaliteitsnormen en er is altijd een ruime keuze uit occasions waarvan wij de historie kennen.

Wilt u een van de Volkswagens zelf ervaren? Kom gerust langs of maak een afspraak voor een proefrit. U vindt meer informatie over ons dealerbedrijf op onze eigen website.


Dit zijn onze diensten
  • Service dealer
  • Occasions

Samenvatting beoordelingen

4,6
3083 beoordelingen
Verkoop
Onderhoud
  • 80 %
    5 sterren
    67 %
  • 15 %
    4 sterren
    24 %
  • 3 %
    3 sterren
    6 %
  • 2 %
    2 sterren
    2 %
  • 0 %
    1 ster
    1 %

Wat andere mensen vinden

  • Er werd van te voren andere werkzaamheden aangegeven op de prijsopgave. Uiteindelijk is er, zonder een toestemming van mij vóóraf, een inspectie uitgevoerd en ben ik geïnformeerd dat dit is uitgevoerd. Hierdoor moest ik €140 extra betalen dan de afgesproken en getekende prijsopgave. Dit was natuurlijk achteraf niet fijn om te horen

  • Goede aandacht en uitleg van het proces en welke kosten er zijn. Via sociale media betrokken te zijn met afspreek en eventuele extra zaken die buiten de eerste afspraken erbij kwamen. Omdat ik niet de kennis heb om dat te controleren. Het is een kwestie van vertrouwen en niet van kennis. Ben ook niet bij het proces van controle en werk aanwezig geweest.

  • Alles perfect geregeld

  • als mijn auto na de kosten van 975,- ook nog was gewassen had ik 5 sterren gegeven. Verder duidelijke service, netjes op tijd gebeld en alles volgens afspraak hersteld. Fijn was dat eerder besteld onderdeel keurig klaar lag

  • De tegenstrijdige informatie over de mobiliteitsgarantie zoals ik bij een vorige vraag aangaf heb ik als erg onplezierig ervaren. Is de VW-organisatie zo star geworden? Of toch niet? Mijn auto gaf aan binnen 3 weken service nodig te hebben. Volgens de servicemedewerker die mij te woord stond mocht dat geen dag later, omdat dan de mobiliteitsgarantie zou vervallen. Toen ik dat bij het ophalen van de auto na de servicebeurt ter sprake bracht, gaf een andere servicemedewerker aan, dat het niet zo precies op een dag aankomt. Hoe zit het nou echt?

Vind een dealer in jouw buurt