Mijn kenteken.
Heb jij een Volkswagen? Vul dan hier je kenteken en je krijgt de belangrijkste informatie over je auto.
- Alle informatie over je Volkswagen.
- Onderhoudsprijzen voor je auto.
- De APK-vervaldatum van je auto.
Maandag | 07:45 – 17:30 |
Dinsdag | 07:45 – 17:30 |
Woensdag | 07:45 – 17:30 |
Donderdag | 07:45 – 17:30 |
Vrijdag | 07:45 – 17:30 |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
Maandag | 09:00 – 18:00 |
Dinsdag | 09:00 – 18:00 |
Woensdag | 09:00 – 18:00 |
Donderdag | 09:00 – 18:00 |
Vrijdag | 09:00 – 18:00 |
Zaterdag | 10:00 – 17:00 |
Zondag | Gesloten |
Wij hebben ook vestigingen in: DELFT , LEIDERDORP , 'S-GRAVENHAGE , DE LIER , DELFT , 'S-GRAVENHAGE , 'S-GRAVENHAGE , LEIDEN , NOORDWIJK ZH , VOORBURG en VOORSCHOTEN .
U bent bij ons van harte welkom met al uw Volkswagen gerelateerde vragen. Of het nu gaat om een gedegen (aankoop)advies, een vakkundige reparatie of allerhande service; wij kennen elke Volkswagen als geen ander. Reparaties en onderhoud vinden plaats volgens de hoogste kwaliteitsnormen en er is altijd een ruime keuze uit occasions waarvan wij de historie kennen.
Wilt u een van de Volkswagens zelf ervaren? Kom gerust langs of maak een afspraak voor een proefrit. U vindt meer informatie over ons dealerbedrijf op onze eigen website.
Afspraken werden perfect nageleefd
Top bedrijf, houden je goed op de hoogte!
Ik dacht dat het niet langer dan een dag zou duren, omdat ze op de hoogte waren van de zaken die gedaan moesten worden. Toch op de dag zelf gebeld dat het langer ging duren. Ik had vooraf besloten dat ik geen vervangend vervoer nodig had, maar dat zorgde ervoor de de opgelopen vertraging in de behandeling van de auto dat ik met OV naar Amsterdam(thuis) moest gaan en de dag daarna weer terug moest komen om de auto op te halen. In de middag heb ik aangegeven dat ik graag de auto einde dag zou willen ophalen, ze zouden hun uiterste best doen en mede om die rede ben ik de hele dag in Den Haag gaan werken en daar gewacht. Ze zouden mij telefonisch op de hoogte houden van het proces en ik zou sowieso gebeld worden einde dag wat de status zou zijn. Ik heb uiteindelijk zelf gedurende de middag drie keer met klantenservice moeten bellen om de status van de auto op te vragen. En de belofte om mij einde dag te bellen zijn ze ook niet nagekomen. Kortom vrij slechte planning met voorkennis, slecht contact mogelijk met werkplaats en geen oplossing geboden voor de vertraging opgelopen in het uitvoeren van de beurt.