Broekhuis Haarlem

martinschilder_haarlem


Openingstijden

Nu open tot 18:00

Werkplaats

Maandag 08:15 – 17:15
Dinsdag 08:15 – 17:15
Woensdag 08:15 – 17:15
Donderdag 08:15 – 17:15
Vrijdag 08:15 – 17:15
Zaterdag 09:00 – 13:00
Zondag Gesloten

Showroom

Maandag 08:30 – 18:00
Dinsdag 08:30 – 18:00
Woensdag 08:30 – 18:00
Donderdag 08:30 – 21:00
Vrijdag 08:30 – 18:00
Zaterdag 09:00 – 17:00
Zondag Gesloten

Openingstijden Werkplaatsreceptie Maandag t/m vrijdag: 08.00 tot 18.00 uur Donderdag langer open: 08.00 tot 20.00 uur Zaterdag: 09.00 tot 13.00 uur

Contact

Leidsevaart 10 2013 HA HAARLEM

Bekijk route

Tel: 023-5128128
haarlem@broekhuis.nl

Wij hebben ook vestigingen in: HEEMSKERK , SCHAGEN , DEN HELDER , ALKMAAR en ALKMAAR .

Ik ben op zoek naar:

Broekhuis in Haarlem

U bent bij ons van harte welkom met al uw Volkswagen gerelateerde vragen. Of het nu gaat om een gedegen (aankoop)advies, een vakkundige reparatie of allerhande service; wij kennen elke Volkswagen als geen ander. Reparaties en onderhoud vinden plaats volgens de hoogste kwaliteitsnormen en er is altijd een ruime keuze uit occasions waarvan wij de historie kennen.

Wilt u een van de Volkswagens zelf ervaren? Kom gerust langs of maak een afspraak voor een proefrit. U vindt meer informatie over ons dealerbedrijf op onze eigen website: www.broekhuis.nl/volkswagen/haarlem/

 


Dit zijn onze diensten
  • Volkswagen dealer
  • Service dealer
  • Occasions

Samenvatting beoordelingen

4,6
2127 beoordelingen
Verkoop
Onderhoud
  • 76 %
    5 sterren
    62 %
  • 17 %
    4 sterren
    28 %
  • 5 %
    3 sterren
    6 %
  • 0 %
    2 sterren
    2 %
  • 1 %
    1 ster
    2 %

Wat andere mensen vinden

  • Al met al verliep e.e.a. goed. Wel vervelend dat de basisprijs voor de beurt ook echt de basisprijs is, er komt zonder extra reparaties toch nog weer een behoorlijk bedrag bij Bezoek liep enigszins verwarrend. Papieren moeilijk vindbaar. Je kunt via internet een afspraak op Hemelvaart maken, Herstel verliep moeizaam. Binnen een uur 3 maal gebeld met een vraag over de afspraak.

  • ik ben zeer te vrede!

  • Van de eerste tot laatste afspraak/ontmoeting echt super plezierig,

  • Het probleem is al voor de zoveelste keer niet opgelost en kost me veel tijd!! Heeft niets met de bereidheid en meedenken van personeel te maken

  • In april bij de bandenwissel bleek 1 band niet goed meer te zijn. Die zou besteld worden. Eind april heb ik zelf gebeld om te vragen waar de band bleef. Was niet besteld (vergeten; geen aantekening), zou alsnog gedaan worden. Als band binnen was zou ik gebeld worden voor een wissel. 4 weken later heb ik weer zelf gebeld om te vragen naar de stand van zaken. [...] was bestel en binnengekomen, maar onvindbaar... Is opnieuw besteld en toen is een afspraak gemaakt. Vervolgens heb ik 3 kwartier moeten wachten op het wisselen van 1 band. Ik ben dit niet gewend. Deze keer ging er van alles niet goed. Op zich ging de afspraak wel goed. Wel moeten wachten omdat systemen bij de medewerkers niet goed opstarten en langzaam zijn? De aanloop naar deze afspraak was niet goed. Zie mijn vorige toelichtingen. Ik vond het wachten op de wissel wat lang duren. Ik was voor 8 uur al in de zaak. Op zich zit de band er goed onder..

Vind een dealer in de buurt.