Vaste lage onderhoudsprijzen voor Volkswagens die al een tijdje onderweg zijn

Speciaal voor Volkswagens van vorige modelgeneraties introduceert Volkswagen vaste lage tarieven voor een Long Life onderhoudsbeurt. Daarmee blijven deze auto’s tegen een scherpe prijs (vanaf 239 euro inclusief BTW) in topconditie. Inbegrepen daarbij is gratis pechhulp in binnen- en buitenland en een waardebon voor een gratis APK.

Ook voor het onderhoud aan oudere Volkswagens is de Volkswagen-dealer hét adres. Op en top getrainde én gecertificeerde technici kennen elk Volkswagen-model namelijk als geen ander. Deze technici werken volgens fabrieksvoorschrift, maken gebruik van originele Volkswagen-onderdelen en zijn altijd op de hoogte van eventuele updates.

Onderhoud voor een vaste lage prijs 

De vaste lage tarieven voor Long Life onderhoudsbeurten zijn er voor de Fox, Lupo, Polo IV, Golf IV en V, Bora, New Beetle, Passat (B5) en vorige generatie Sharan. Prijzen beginnen bij 239 euro voor de Fox, Lupo en Polo. Voor de compacte middenklassers geldt een tarief van 249 euro en voor de Passat en Sharan van 289 euro. Alle prijzen zijn adviesprijzen (incl. BTW) en gelden voor een basis Long Life beurt. Hiermee hoeft een Volkswagen maar om de twee jaar of bij maximaal 30.000 km voor onderhoud naar de dealer. Inbegrepen zijn een controle van alle belangrijke onderdelen, vervanging van olie/oliefilter en het bijvullen van vloeistoffen (rem-, koelsysteem, ruitensproeiers). Afhankelijk van de leeftijd/kilometerstand en fabrieksvoorschriften kunnen daar extra werkzaamheden bij komen. De Volkswagen-dealer informeert de klant hier uiteraard vooraf over. 


24 maanden garantie, gratis APK 

Een belangrijk voordeel van onderhoud door de Volkswagen-dealer is dat er 24 maanden garantie geldt op uitgevoerde werkzaamheden en de originele onderdelen die daarbij zijn gebruikt. Als de beurt niet samenvalt met een APK, krijgt de klant een waardebon die recht geeft op een gratis APK-keuring. Tot en met 31 december kost vervangend vervoer (met een up!) slechts 15 euro per dag. En dan de lange(re) termijn: een dealeronderhouden auto heeft doorgaans een hogere restwaarde dan één waarvan de historie niet of minder duidelijk is